Naszym zadaniem jest nauczyć Cię o witaminach

 

Twoje ciało jest codziennie zasilane witaminami i suplementami mineralnymi, aby prawidłowo funkcjonować.

Węglowodany zasilają twoje ciało, ale minerały i witaminy ułatwiają wszystkie procesy w ciele. Musisz uzyskać odpowiednią ilość składników odżywczych. Czytaj, aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz pomóc w ich wprowadzeniu do diety.

Suplementy mogą uzupełnić wszystko, czego nie możesz zrobić.

Wapń jest integralną częścią siły twoich kości. Aby uzyskać najlepszy efekt, musisz mieć dużą ilość witaminy D. Możesz uzyskać witaminę D na wiele sposobów, w tym multiwitaminy, jedzenie i suplementy. Każdy z nich może pomóc zapewnić, że twoje ciało wchłonie wapń.

Ekspozycja na mleko i słońce jest jednym z najskuteczniejszych źródeł witaminy D. Jeśli nie pijesz mleka i nie wychodzisz na zewnątrz, musisz zdobyć suplement zawierający witaminę D. Witamina D jest niezbędna dla twoich kości i utrzymuje je silne.

Żelazo jest kluczowym składnikiem do produkcji czerwonych krwinek. Komórki te transportują tlen przez twoje ciało. Kobiety zazwyczaj potrzebują większej dawki żelaza. W diecie możesz mieć żelazo, jeśli odczuwasz zmęczenie lub masz trudności z oddychaniem.

Ryboflawinę i witaminę B2 można znaleźć w zielonej fasoli, szparagach, bananach, nabiale i produktach mlecznych. Ten składnik odżywczy okazał się pomocny w profilaktyce raka, tunelu nadgarstka, zaćmie i zespole tunelu nadgarstka.

Często staramy się jeść zdrowo, ale nasze budżety po prostu na to nie pozwalają. Witaminy i minerały pomagają twojemu ciału pracować tak, jak powinien, aby lepiej spalać śmieciowe jedzenie, które spożywasz, aby zachować zdrowie. suplementem diety zawierającym chelat (diglicynian) cynku* i witaminę A.

Suplementy mineralne i witaminy są bardzo ważne w dzisiejszym świecie.

Prosty suplement multiwitaminowy może wiele zrobić, aby poprawić swoje odżywianie.

Wiele kobiet, które nie są w ciąży, bierze te suplementy na porost włosów. Może to być toksyczne, jeśli nie jest to świetny pomysł dla kobiet po menopauzie, ponieważ zazwyczaj mają za dużo żelaza.

Jeśli zdecydujesz się używać żelków dla dzieci, weź kilka z nich. Dorośli będą potrzebować więcej witamin niż dzieci, więc jeden gumowaty nie zrobi ci wiele dobrego. Nie przedawkuj, ponieważ przedawkowanie może być problematyczne.

W tej ekonomii spadkowej ludzie często zaniedbują swoje ciała jedząc z menu dolara i innych niskiej jakości źródeł żywności, które pozbawiają go niezbędnych witamin i minerałów, których potrzebuje do rozwoju. Zdobądź witaminy, abyś miał składniki odżywcze, aby zachować zdrowie.

Mangan jest cudowną witaminą, którą należy regularnie przyjmować w zalecanych dawkach. Mangan leczy rany i pomaga w tworzeniu kości. Przyspieszył także proces metaboliczny. Mangan jest w pełnych ziarnach, fasoli, czarnej i zielonej herbacie i nie tylko. Suplementy manganu można znaleźć w Internecie lub w drogeriach.

Podsumowując, aby organizm mógł funkcjonować każdego dnia, potrzebuje minerałów i witamin. Zarówno dorośli, jak i dzieci korzystają z dobrego odżywiania. Pamiętaj o pomocnych wskazówkach tutaj i dbaj o zdrowie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *